Käesolevad müügitingimused reguleerivad sauver.ee e-poest kliendi ja müüja vahelisi tingimusi.
- 1. Müügitingimused
1.1. Müügitingimused kehtivad www.sauver.ee veebipoest ostja ja müüja edaspidi Sauver OÜ vahel kaupade ja teenuste ostmisel.
1.2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Sauver OÜ veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
1.3. Sauver OÜ jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.sauver.ee
1.4. Veebipoes olevate toodete pildid on illustratiivse tähendusega ning võivad erineda tegelikest toodetest.
1.5. Veebipoes olevate toodete kirjelduses võib esineda tahtmatuid vigu.
1.6. Sauver OÜ’l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust sanktsioonideta taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata või teenus osutamata alljärgnevatel juhtudel:
• kaup on laost otsa saanud;
• kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea tõttu;
• kui ostja ei vasta Sauver OÜ poolt kehtestatud tingimustele.
Kui Sauver OÜ’l ei ole võimalik tellimust täita, võtab Sauver OÜ ostjaga ühendust ning tagastab tasutud summa, kui ostja on jõudnud kauba eest ettemaksu teha.
- 2. Hinnad
2.1. Kõik Sauver OÜ veebipoes toodud hinnad on eurodes (EUR).
2.2. Toote/toodete hinnale rakendub soodustus kampaania perioodil.
2.3. Kampaaniate soodushindade puhul on tootelehel välja toodud toote uus hind.
2.4. Kampaaniahind võib rakenduda ka läbi sooduskoodi sisestamise – sellisel juhul kuvatakse soodushind hiljemalt ostukorvi kinnitamisel;
2.5. Hinnale lisandub transpordi hind vastavalt ostja valitud tarneviisile.
2.6. Tellimuste eest tasumine toimub läbi pangalingi.
2.7. Kampaaniahind võib rakenduda ka alatest teatud tellimuse summast, kui kliendile pakutakse tasuta või soodustatud transporti. Sellisel juhul pead valima endale sobiva transpordiviisi ning selle soodushind kuvatakse hiljemalt ostukorvi kinnitamisel. - 3. Tellimuse vormistamine
3.1. Lisage soovitud kaup ostukorvi.
3.2. Ostukorvi sisu nägemiseks valige ülevalt paremalt nurgast “ostukorv”.
3.3. Tellimuse vormistamiseks valige teile sobiv toote/toodete kohale toimetamise viis.
3.4. Sooduskoodi korral (soodusprotsent ostukorvilt, tasuta transport, fikseeritud allahindluse summa vms), soodustuse saamiseks lisage see “sooduskood” lahtrisse.
3.5. Ostukorv säilib endisena ka ostukorvi lehelt lahkumisel.
3.6. Pärast kohale toimetamise viisi valige „Mine maksma”.
3.7. Andmete sisestamise järel valige “Tellimuse ülevaade”.
3.8. Tellimuse kinnitamiseks valige sobiv makseviis. - 4. Graveerimine
4.1. Graveeringu soovi korral lisa soovitud tekst antud toote juures olevasse “Graveering” lahtrisse.
4.2. Kui graveering on pildina, kirjutada see graveeringu lahtrisse ning edastada soovitud pilt aadressile info@sauver.ee.
4.3. Graveeritav pilt peab olema vektor-graafika või mõnes muus kujundusfailis (pildifaile ei saa graveerida!)
4.4. Soovitud kirjastiili saavutamiseks edastada PDF fail Teile meelepärases kujunduses (koos fonti nimetusega) aadressile info@sauver.ee.
4.5. Palun täpsustada, kuidas ja kuhu soovite graveeringut paigutada: kas ette (logoga samale küljele), taha (logo vastasküljele), üles, keskele või alla jms (täpsustamata jätmisel teeme graveeringu automaatselt toote logo vastaskülje keskmisele osale).
4.6. Graveeringute korral võib tarne pikeneda kuni 10 tööpäevani (olenevalt tellimuste arvust). - 5. Müügilepingu jõustumine
5.1. Kauba müügilepinguga kohustub Sauver OÜ andma ostjale üle olemasoleva, valmistatava või Sauver OÜ poolt tulevikus omandatava kauba ning tegema võimalikuks omandi ülemineku ostjale. Ostja aga kohustub Sauver OÜ’le tasuma kauba eest esitatud arvel näidatud summa ja võtma kauba vastu.
5.2. Tellimused, mille eest ei ole tasutud, annuleeritakse makse tähtaja möödudes alates tellimuse vormistamisest.
4.3. Müügileping jõustub pärast ostja tehtud makse laekumist Sauver OÜ pangakontole. - 6. Kohaletoimetamine
6.1. Pärast müügilepingu jõustumist on kaupu võimalik kätte saada kahel moel:
6.1.1. Kaup saadetakse Teieni tellimusel märgitud Itella SmartPOSTi või Omniva pakiautomaati.
6.1.2. Kaubale saab eelneva kokkuleppe alusel ise järgi tulla.
6.2. Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-4 tööpäeva (maksimum ühe töönädala) jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Graveeringuga tooted jõuavad eestisiseselt kohale maksimaalselt 10 tööpäeva jooksul (olenevalt aktiivsete tellimuste arvust).
6.3. Sauver OÜ e-poe veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest veebipoe pangakontole.
6.4. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmetele sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed.
6.5. Sauver OÜ ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Sauver OÜ ei saanud mõjutada ega ette näha.
6.6. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. - 7. Tagastamisõigus
7.1. Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik. Juriidilistele isikutele 14-päevast taganemisõigust ei kohaldata.
7.2. Tagastatav toode peab olema komplektne (sisaldama tootepakendit ja kõiki tootepakendis sisaldunud esemeid jne).
7.3. Tagastamisele kuuluva kauba halvenemisel vastutab ostja asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest, et veenduda kauba olemuses, omadustes ja toimimises, peaks ostja käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha.
7.4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada vabas vormis kauba ostust taganemise avaldus ning saata see aadressile info@sauver.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
7.5. Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud logistikafirmale. - 8. Vääramatu jõud
8.1. Sauver OÜ ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida Sauver OÜ ei saanud mõjutada või ette näha. - 9. Isikuandmete töötlemine
9.1. Ostja annab veebipoes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda ostja isikuandmeid (nimi, kontakttelefon, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-postiaadess) ning edastada logistikapartneritele isikuandmeid kauba kohaletoimetamiseks.
9.2. Sauver OÜ’l on õigus kasutada ostja kontaktandmeid reklaami ja muu informatsiooni edastamiseks ostjale.
9.3. Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohaletoimetamiseks.
9.4. Krüpteeritud andmeside pankadega ostude eest tasumisel tagab ostja personaalselte pangatunnuste turvalisuse ja neile puudub ka veebipoel ligipääs. - 10. Pretensioonide esitamise kord
10.1. Sauver OÜ vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel.
10.2. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 14-päeva jooksul Sauver OÜ poole, saates e-kirja aadressile info@sauver.ee või helistada telefonil: +37253488553.
10.3. Sauver OÜ ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
10.4. Kui Sauver OÜ e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest Sauver OÜ vastutab, parandab või asendab Sauver OÜ puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Sauver OÜ ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
10.5. Sauver OÜ vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul. - 11. Vaidluste lahendamine
11.1. Kui Sauver OÜ on keeldunud ostja kaebust lahendamast või ostja ei ole nõus Sauver OÜ pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib ostja esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu.